Kdyby měl někdo zájem. Město hledá webmastera.
Základní požadavky:
- státní občanství ČR, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR,
- věk nejméně 18 let,
- svéprávnost,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího (českého nebo slovenského) jazyka.
Další požadavky:
- VŠ vzdělání (v oblasti informačních a komunikačních technologií výhodou),
- velmi dobré znalosti z oblasti informačních a komunikačních technologií,
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
- znalost problematiky programování webových aplikací,
- alespoň základní znalost a zkušenost s PHP, HTML, CSS, JavaScriptem, SQL,
- schopnost koncepční práce, uplatňování systémového přístupu při řešení problémů,
- spolehlivost, samostatnost, schopnost analytického myšlení,
- iniciativní přístup k plnění pracovních povinností,
- řidičské oprávnění skupiny B.
Druh práce:
- návrh architektury požadovaných webových řešení, jejich integrace s existujícími a provozovanými informačními systémy organizace,
- zajišťování dodržování platných norem a standardů v oblasti informačních systémů veřejné správy,
- publikování všeobecných informací na webovém portálu organizace a portálech s její registrací,
- tvorba a uplatňování pravidel jednotného publikování informací,
- vytváření jednodušších částí programového vybavení technologiemi skriptovacích jazyků s vazbami na stávající informační a komunikační systémy organizace,
- zajišťování údržby a aktualizací databázových systémů využívaných pro webová řešení organizace,
- poskytování technické a metodické podpory uživatelům, školení, zpracování návodů,
- komunikace s dodavateli programového vybavení,
- testování, přebírání, instalace, aplikování, ověřování a uvádění do provozu přijatých řešení,
- zodpovědnost za provoz a rozvoj realizovaných řešení.
Nabízíme:
- dobré pracovní a platové podmínky,
- pružná pracovní doba,
- tři dny indispozičního volna („sick days“),
- výhledově možnost home office – práce z domu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na stravování.
Přihláška uchazeče musí podle ust. § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., v platném znění, obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce musí být připojeny tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaných domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, vzor souhlasu je ke stažení na webových stránkách města v sekci „Výběrová řízení“ → Volná pracovní místa.
Další ustanovení:
- Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.
- Nástup do pracovního poměru je možný ihned po ukončení výběrového řízení (případně dle dohody)
- Platová třída: 11
- Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště
Písemnou přihlášku doručte osobně nebo poštou nejpozději do 16. 2. 2017 do 17,00 hod. na adresu: Městský úřad Uherské Hradiště personální a mzdové oddělení
Masarykovo náměstí 19
686 01 Uherské Hradiště.
Zalepenou obálku označte slovy „Neotvírat – výběrové řízení č. 5“.