Práce na portále města Uh. Hradiště jsou v plném proudu

Práce na internetových stránkách města Uherské Hradiště.

Vyšlo ve Slováckém deníku

Otázku webové prezentace města má ve své kompetenci radní František Elfmark.

Ten se mimo politickou dráhu 14 let profesně sám zabýval tvorbami webových stránek a ještě před svým vstupem na radnici byl členem speciální rady portálu města. „I z toho důvodu jsem už dříve viděl chyby, které jsou s touto prezentací spojeny, a od samotného počátku byla aktualizace webových stránek jednou z mých priorit. V porovnání s okolními městy si nemyslím, že by sice byly úplně špatné a svého času byly určitě na dobré úrovni, nicméně dnes už opravdu neodpovídají potřebám této doby. Jsou dost pomalé a nepřehledné a stejně tak potřebuje oživit i jejich vzhled. Navíc je zapotřebí reagovat na moderní dobu smartphonů a tabletů přizpůsobit stránky novým technologiím,“ komentoval František Elfmark současný městský portál, který funguje od roku 2010. I proto se vedení radnice nakonec podle jeho slov pro nové internetové stránky rozhodlo.

Všemu ovšem musí předcházet podrobná analýza. „Je zapotřebí zjistit veškeré technické aspekty, které jsou s nimi spojené. Některé analýzy jsme si prováděli sami, analýzy většího rozsahu byly zadány specializované firmě. Ta mimo jiné oslovila samotné občany a provedla své průzkumy. Na základě nich obdržíme  výstupy, které poukážou na negativa a naopak naznačí, jak by stránky měly být uzpůsobeny, aby občanům co nejvíce vyhovovaly,“ vysvětlil hradišťský radní. Mimo to vedení města hledá inspiraci i u jiných obcí. „Abychom věděli, s jakými problémy se potýkají pro změnu zase ony. Všechny tyto záležitosti si však žádají čas a nelze je učinit bez této analytické části. Nové stránky by měly sloužit bez větších zásahů alespoň dalších pět let a to v takové kvalitě, abychom se naopak stali vzorem pro jiná města,“ dodal František Elfmark. Letos v červnu by se mohlo podle něj uskutečnit výběrové řízení na zhotovitele nové prezentace města, ta by mohla začít plně fungovat do konce letošního roku. V souvislosti s jejím pořízením radnice počítá s náklady kolem 200 tisíc korun.

Předpokládaný harmonogram prací

Únor – Květen 2016 – zpracování marketingové analýzy
Květen 2016 – připravení VZ a její vypsání (termín pro zpracování nabídek 3-4 týdny)
Červen 2016 – vyhodnocení VZ
Červen – Listopad 2016 – realizace zakázky
Listopad 2016 – testovací provoz
Prosinec 2016 – spuštění

Náhled jedné z variant wireframe

screenshot 2016-05-02 14.05.15

Hledat v článcích
Rychlozprávy
Sdílejte

O mně

Kreativec a podnikatel v oblasti webdesignu a reklamy. Zastupitel města Uherské Hradiště. Předseda místního sdružení Pirátů Uherské Hradiště. Podporovatel recyklace a renovací věcí.

Telefon

+420 604 171 281